Nadzorna plošča za električno peč za savno - EOS Emotouch 3
Šifra: 94.6504

Nadzorna plošča za električno peč za savno - EOS Emotouch 3

od € 2 739.00
Cene veljajo brez stroškov dostave
Čas dostave
Izdelek se lahko nekoliko razlikuje od tistega na sliki.

Inovativna krmilna enota za upravljanje savne z zaslonom na dotik za delovanje suhe in vlažne savne. Napreden nadzorni sistem savne z daljinsko nadzorno ploščo z zaslonom na dotik in ločeno relejno omarico. Inovativni izboljšan grafični uporabniški vmesnik omogoča preprosto in intuitivno upravljanje, vse glavne funkcije so dosegljive v nekaj sekundah.

S samo enim zaslonom EmoTouch 3 lahko upravljate do osem ločenih kabin

EmoTouch, ki je bil nekoč predstavljen kot klasična krmilna enota za savne, je v 4. generaciji zrasel v prefinjen prilagodljiv sistem za upravljanje dobrega počutja. Zdaj EmoTouch 3 omogoča nadzor širokega nabora wellness aplikacij, zahvaljujoč ločenim modulom LSG.

Moduli in tipi kabin (moduli so kupljeni posebej):

  • LSG savna (94.6640) - za tradicionalne savne (suhe in vlažne).
  • LSG Steam (94.6967) - za parne sobe (tudi z generatorji drugih znamk).
  • LSG Hamam (94.6672) - za tradicionalne turške kopeli (hamam) ali za tradicionalne rimske kopeli (Laconium, Tepidarum).
  • LSG Infrared (94.6965) - za infrardeče grelne kabine.

Kombinirajte kabine, kot želite in zahtevate: V vsaki kabini lahko regulirate ne le ogrevanje, ampak veliko število dodatnih funkcij, kot so kabinska svetloba, prezračevanje in posebni razširitveni moduli, ki omogočajo nadzor LED barvnih svetlobnih učinkov, glasbe in še veliko več.

 

Lastnosti in prednosti:

  • Enostavno in intuitivno upravljanje
  • Daljinska upravljalna plošča s 7“ kapacitivnim zaslonom na dotik.
  • Podometna ali nadometna montaža (kontrolna plošča)
  • Nov preoblikovan grafični uporabniški vmesnik omogoča neposreden, intuitiven dostop do vseh funkcij in nastavitev.
  • Enostavna navigacija z ikonami in opisom funkcij z jasnim besedilom.
  • Krmarjenje po meniju v 20 jezikih (DE, EN, FR, RU, ES, NL, IT, PL, SLO, FIN, TR, CZ, RO, BG, HU, HR, SK, DK, SLK, CN)
  • Delovanje suhe in vlažne savne (z / brez senzorja vlažnosti)
  • Ločena raven storitev z zaščito s pin kodo.
  • Otroška ključavnica in inovativen način počitniškega doma.
  • Tedenski časovnik (4 programi / dan) z individualnimi klimatskimi nastavitvami.
  • Vodeni nastavitveni meni, jasno besedilno sporočilo (funkcije, napake).
  • Programsko opremo je mogoče posodobiti (proti doplačilu je mogoče namestiti lastne kontaktne podatke, vključno z lastnim logotipom).
  • Po želji so na voljo različni razširitveni moduli.
  • Brezpotencialni kontakt (izhod).
  • Do 30 m namestitvene razdalje med zaslonom na dotik in savno kabino. Priložen 5 m priključni kabel.
  • Enostavna namestitev in servisu prijazen dizajn. Vse komponente (kontrolna plošča, senzorji in podaljški so povezani z modularnimi vtičnimi kabli).
  • Relejna omarica omogoča kabelske povezave z zadnje in spodnje strani.
  • Visoki varnostni standardi, v skladu z najnovejšimi normami EU
  • Garancija (leta) 2
  • Država proizvajalka Nemčija
  • Izhodna moč grelnika max (kW) 9
  • Čas delovanja (h) 6 / 12 / ∞
  • Nastavljiva temperatura min-max ° C 30 - 115

Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.

Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.

Dostava je vedno na voljo.

Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.

Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.

Rok dostave na spletni strani je okviren.

Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.

Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.

NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.


Cene dostave na dom

Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.

Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).

Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.

Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.

 

Zbiranje blaga

Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.

Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.

Vračilo blaga

Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.

Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:

1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.

2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.

3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]

NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.

Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.

Podobni izdelki

Podobni izdelki